Produkty
DEUTZ:
Silniki DEUTZ AG
Silniki do maszyn mobilnych
Power Pack TCD 4.1/6.1 & TCD 12.0/16.0
Silniki Deutz TCD 4.1/6.1 oraz TCD 12.0/16.0 w wersji POWERPACK ( z zabudowany układem chłodzenia).
Silniki te spełniają najnowsze normy emisji spalin Tier IVi. Silnik w wersji PowerPack pokrywają zakres mocy od 80 do 520 kW. Wersja PowerPack, ze względu na fabrycznie zamontowany układ oczyszczania spalin oraz układ chłodzenia ogranicza do minimum koszty związane zabudową silnika w maszynie. Silnik i chłodnica cieczy chłodzącej są zamontowane na ramie pomocniczej.
TCD 4.1/6.1
- Chłodzone cieczą silniki 4- i 6-cylindrowe w układzie rzędowym, turbodoładowane, z chłodzeniem powietrza doładowującego i zewnętrznym układem recyrkulacji spalin.
- Jednakowe wymiary zabudowy oraz mocowanie silnika ułatwiają dostosowanie istniejących instalacji do wymogów przyszłych norm emisji spalin.
- Silniki te są wyposażone w modułowe systemy oczyszczania spalin (EAT) z elementami systemu DVERT® I opcjonalnymi wariantami konfiguracyjnymi. Dla producenta oznacza to dużą elastyczność przy montażu silnika w maszynie.
- Wydajne układy wtryskowe DEUTZ Common-Rail (DCR®) oraz elektroniczne sterowanie silnikiem (EMR 4) z inteligentnym podłączeniem do układu napędowego gwarantują najlepszą wydajność silnika przy minimalnym zużyciu paliwa.
- Możliwość rozruchu w ekstremalnie niskich temperaturach.
- Długie czasookresy wymian oleju jak również łatwy i nieskomplikowany sposób wymiany wszystkich płynów silnika obniża koszty eksploatacji.
- Kompaktowa konstrukcja silnika, jak również zorientowany na klienta system opcjonalnych elementów zabudowy, redukują koszty oraz zwiększają liczę możliwych zastosowań.
- 100% odbiór mocy od strony koła zamachowego i czoła silnika oraz dodatkowe punkty odbioru mocy aż do 315 Nm.
- Silniki spełniają wymagania norm EU Stufe IIIB i US EPA Tier 4 interim z technologią DVERT® z filtrem cząstek stałych (DPF). Dodatkowo dla norm EU Stufe IV / US Tier 4 z układem SCR. Wariant bez układu EAT jest dostępny opcjonalnie dla niektórych rynków.
TCD 12.0/16.0
- Chłodzone cieczą 6i 8 cylindrowe silniki w układzie V (90°), turbodoładowane z chłodzeniem powietrza doładowującego.
- Od momentu wprowadzenia normy EU Stufe IV / US EPA Tier 4 silniki będą wyposażone w zewnętrzny chłodzony układ recyrkulacji spalin.
- Silnik oraz system oczyszczania spalin (EAT)są optymalnie dopasowane i zapewniają minimalne zużycie paliwa I koszty działania całego układu.
- Jednakowe wymiary zabudowy oraz mocowanie silnika ułatwiają dostosowanie istniejących instalacji do wymogów przyszłych norm emisji spalin.
- 100% odbiór mocy od strony koła zamachowego i czoła silnika oraz dodatkowe punkty odbioru mocy aż do 520 Nm.
- Możliwość rozruchu w ekstremalnie niskich temperaturach.
- Silniki spełniają wymagania norm EU Stufe IIIB i US EPA Tier 4 interim z technologią DVERT® z filtrem cząstek stałych (DPF). Dodatkowo dla norm EU Stufe IV / US Tier 4 z układem SCR. Wariant bez układu EAT jest dostępny opcjonalnie dla niektórych rynków.

oficjalna strona producenta
szybko,
pewnie,
trafnie